Výroba

Konstrukce kufru

Kufry jsou vyráběny z vysoce kvalitní  2mm slitiny hliníku.

Hrany jsou zkoseny o 45°, čímž je dosaženo vysokého zpevnění celé konstrukce proti deformacím při pádu. (Fotografie bočního kufru po nárazu zezadu a následném pádu a sklouznutí po vozovce naleznete v sekci Fotogalerie)

Jednotlivé díly jsou nýtované pevnostními nerezovými nýty.  Podlahový díl , víko a ohyby v lemech u pláště jsou v rozích svařované metodou TIG.

Použité panty jsou z nerezi.

Kufry jsou vybaveny masivními nerezovými zámky vlastní konstrukce.

Víka jsou utěsněna kvalitním těsněním, které brání vniknutí prachu a vody.

Motokufry KibeX, navrženo pro nezničitelnost

Kufry Kibex jsou navrženy tak aby jakýkoliv díl šel bez problému vyměnit.

I přes veškerou opatrnost se může stát, že je kufr silně poškozen například pádem na ostrý kámen. V takovém případě není problém vyměnit například pouze poškozený plášť kufru za zlomek ceny kufru nového.

Roznýtovat vyklepat a třeba jen nouzově sešroubovat poškozené kufry je mimo civilizaci snazší než shánět svářeče, který si poradí s hliníkem.

Kufry mají svařované víka a podlahy. Plášť kufry má naohýbany lem, který tvoří s kufrem celek. Všechny ohyby jsou v rozích rovněž zavařeny. Víko má ohnutý lem i dospod a je zavařený. Všechny tyto prvky vytváří ohromně pevné kufry.

Víka lze bez problému používat například jako tác při kempování.

Co se nevešlo dovnitř přichytíme na víko.

Každý kufr disponuje čtyřmi držáky zavazadel na víku.

Sklouznutí a pohybu zavazadel na víku zabraňují protiskluzové pásy

Vzhled až na prvním místě

Při objednávce si zvolíte vámi požadovanou barvu či kombinaci barev dle vzorníku RAL.

Kufry jsou lakovány odolnou práškovou barvou.

Sváry jsou umělecké dílo a proto nejsou na kufrech broušeny a tvoří mimo jiné designový prvek víka.

 

Fotografie variant naleznete v sekci Fotogalerie